luni, 22 aprilie 2013

Tagliatelle cu Pleurotus, Sparanghel si Pesto din Leurda


Ingrediente:
  • 100 g ciuperi pleuroturs taiate dupa plac 
  • 1 lingura ulei de masline 
  • 1 file ansoa taiati bucati mici (sau dupa gust) 
  • 2 linguri pesto de leurda
  • 100 g sparanghel 
  • un praf de sare grunjoasa 
  • 2 portii tagliatelle de casa 
Parmigiano Reggiano

Mod de preparare:
Puneti 1 l de apa intr-o cratita si sarea grunjoasa. Puneti 2 cani de apa in alta cratita si aduceti ambele la fierbere. Taiati putin din capatul mai gros al sparanghelui dupa care taiati-l bucati dupa plac. Intr-o tigaie caliti in ulei de masline ciuperile 4-5 minute sau dupa plac apoi adaugati ansoa. Mai lasati 2 minute si luati de pe foc. Puneti sparanghelul in cratita fara sare, reduceti flacara si setati 2 minute. Puneti pastele in cealalta cratita si setati 2 minute. Strecurati sparanghelul si tineti cateva secunde sub jet de apa rece. Strecurati apoi pastele si puneti-le in tigaie peste ciuperci impreuna cu sparanghelul. Adaugati pesto de leurda si a ajustati asezonarea. Portionati si serviti cu Parmegiano Reggiano ras deasupra.

Portii: 2
Pentru reteta de pesto: http://eugatesctuspeli.blogspot.ro/2013/04/pesto-din-leurda-cu-ulei-de-seminte-de.html









2 comentarii:

  1. Un deliciu si cu paste facute in casa...brava! Pacat ca in zona mea nu gasesc leurda :-(
    Imi place combinatia ciuperci-sparanghel ..si eu inca nu am facut-o.
    ciao!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult Nico. Nici eu nu am mancat pana acuma aceasta combinatie dar rezultatul a fost peste masura. M-am bucurat enorm de mult ca am avut ocazia anul asta sa am acces la leurda din belsug.

    RăspundețiȘtergere